4 نظرات:

ناشناس گفت...

لطفا همین الان بروید و در پارک لاله آنها را حمایت کنید (شنبه ساعت 7.30 بعداز ظهر)

azad گفت...

سلام خانم موسوی
خسته نباشید وبلاگتون عالیه
من یه دانشجوی داغدار دل سوخته عزا دار دوستامم
قبلا وبلاگ علمی مینوشتم
اما بعد از این اتفاقات تصمیم گرفتم یه کم به این نهضت در حد امکانم کمک کنمالبته قلم خوبی ندارم برای همین زیاد خودم چیزی توش نمی نویسم اما دوست دارم یه سری بش بزنید و نظرتونا برام بگید البته اگه لینک هم بدین ممنون میشم
متشکرم

سمانه موسوی گفت...

درود بر شما آزاد عزیز

اول از هرچیز باید عذرخواهی کنم که دیر پاسخ دادم. اینروزها وقت نمی کنم به وبلاگم سر بزنم و برای همین دیر کامنتی را که لطف کرده بودی و نوشته بودی را دیدیم.
خواستم برایتان در وبلاگ پربارتان کامنت بگذارم که متاسفانه اجازه درج کامنت داده نشد.نمدانم چرا
بهرحال اینجا برایتان مینویسم

دوست عزیزم, اینروزها برای همه ما روزهای بیم و امید است.روزهایی که گاه با داغدارشدنمان و گاهی با لبخند پیروزیمان می آیند و میروند و همه چشم به منتها داریم.به امید روزیکه از خون پاکان نابحق ریخته, گلهای لاله در دشت آزادی برویند.

در مورد این ویدیو باید بگویم من هم این ویدیو را دیده ام و هیمن برداشت و احساس را ازدیدنش داشتم.
بله, امروز قرار است خط امامی ها کنار زده شوند و حاشیه ها که سالهاست درحال کسب قدرت به صورت تدریجی بوده اند اوج قدرتشان را برای همگان اثبات کنند و در این راه حسابهایشان را با ملت نجیب و آزادیخواه ایران و همچنین زحمت کشان انقلاب و دلسوزان مردم تسویه کنند. قرار نیست من و شما ملت ایران به حساب بیاییم بلکه ملت را برنده این انتصابات معنا میکند و ما خس و خاشاک و خودفروخته ایم!
باشد که رای و حق خود را بستانیم.

دوست من, با کمال میل شما را لینک میدهم. ضمنا با جی میل هم درخدمتتان هستم
mousavi.samaneh61@gmail.com
با سپاس

Unknown گفت...

سلام خانم موسوی عزیز
از اینکه من و لینک کردین و نظر تون را برام نوشتین کمال تشکر را دارم من هم کاملا با شما دوست عزیز موافقم به امید آزادی باز هم ازتون تشکر می کنم