تو که حیران مشتی دلاری، دلکش را قضاوت نکن!

وقتی مرضیه رفت با آنکه از ده دوازده سالگی عاشق صدایش بودم هیچ نگفتم تا مبادا نتوانم لب از نکوهشِ از دنیا رفته ای بازدارم، تا مبادا برخی خرده بگیرند که هنرمند بودن مرضیه را به حرکت سیاسی اش نبایستی گره زد.

اما ویدیویی دیدم از هادی خرسندی، که در مقام مجیزگوی مریم ابریشمچیِ رجوی و همراهان اختیاری و اجباری اش، بانوی هنرمند و وطن دوست ایران، دلکش عزیز را در لفافه نازکی از طعنه در قیاس با مرضیه ی سالها از دست رفته این ملت قرار داد.

 0

دلم نیامد در برابر این جسارت و وقاحت ننویسم؛ ننویسم تو که حیران مشتی دلاری، دلکش را قضاوت نکن!

ما سالهاست که مرضیه را در سکوت فراموش کردیم. از همان زمان که بر روی تانک هایی که روزی ایران را نشانه میرفت ایستاد و خواند.

مرضیه سالها پیش رفت که رفت …

و اما در پایان این نوشتار کوتاه اشاره کنم بسیار جالب توجه بود که هم این طلخک بی مایه بخوبی میدانست پس از حضور در این جمع نفرت انگیز و سخن گفتن از حرکت نفرت انگیز یک هنرمند مورد شماتت قرار خواهد گرفت و هم حضار در برابر این سخن قرار گرفتند که پیوستن مرضیه به آنها از محبوبیت اش کاست اما با دلداری این طلخک به وجد میآمدند و کف میزدند و حقیرانه شاد بودند!؛

******

پ.ن

گویا (براساس خبرهای تایید نشده در برخی سایتها) مرضیه از سال 2003 از این گروه تروریستی جدا شده که با تهدیدهای فراوان از اعلام رسمی آن بازداشته میشود. برخی کنسرت آگوست 2004 ایشان که به نفع کودکان عراقی و بدون هیچگونه تبلیغ و آرمی از این گروه تروریستی برگزار شد را سند مستدلی بر این جدایی میدانند. در این کنسرت که تنها برزگزاری آن را این تروریستها برعهده داشتند، مرضیه از پذیرش مدال افتخار هنری! از سوی مریم ابریشمچی رجوی امتناع کرده است.

سرانجام اینکه مرضیه تا پایان عمر تاوان این اشتباه بزرگ را پرداخت و حتی پس از مرگش (مراسم خاکسپاری) نیز مورد سواستفاده این خائنین به بشریت و انسانیت قرار گرفت …

5 نظرات:

ناشناس گفت...

salam
samaane jun mikham ye gharare chat ba man bezari
bayad bahat harf bezanam
einmaligbita@yahoo.com

ناشناس گفت...

aya shoma kassanikeh dar sale 1357 aslahe bedast gereftand va ba artesh shah jangidand ra khianatkar hesab mikonid? anha ham baray shoma tofangeshan ra bar rooy mardom gereftand?
ya bazham ghezavatetan doganeh misheh?
partizanhay italiyayi ke bar zedeh mousilini ba motafeghin hamkari kardand ham khaen boodand?
doost daram dar in mored yeki peyda besheh javab bedeh. mark o fohsh ham nadin, paak ham nakonin.

shoma moklhareen az marzeeyeh o man o x o y badetoon biad, hata bi dalil.
vali bagheeyeh ke khosheshoon miad o yek tarafeh be fahashi nakeshin.

shoma salhay 1358 ta 1360 koja boodin?
ba in khianatkar ha be zaem shoma dolatetan mach o booseh mikard? ya khaab dideh boodand in ha yehroozi aslahe dast migirand o be jonmhuri eslami hamleh mikonnand?
hata too koshtar 1367 ham baray hamin koshtaneshoon choon midoonestan in ha ham miran aragh?
yeh mosht ensaf khub cheeseeyeh harchand too jomhuri eslami ma adat kardim nabinim :)

سمانه موسوی گفت...

ناشناس محترم
من از شما میپرسم کاش کسی از میان اعضا و هواداران این گروه تروریستی پیدا شود و جواب ما را بدهد

آیا مجاهدین برای آزادی مردم ایران روبروی همین نیروی مردمی راهی شده به جبهه ایستادند و آنهارا به گلوله بستند ؟!!!

یک سئوال ساده دیگر؛ مجاهدین چندین عملیات نظامی علیه ایران داشته اند و هدف از این عملیات ها چه بوده؟ آیا هدف به زعم خودشان نجات مردم ایران و برای مام میهن بوده؟!!!

من متولد 61 هستم اما ناآگاه از گذشته نه چندان دور هم نیستم. بگذار پاسخ دهم تا شاید شما بیدار شوید.

نه دوست عزیز

هدف اینها نبوده. هدف همکاری و خوش رقصی برای دشمن ایران بوده.هدف در دست گرفتن قدرت بوده و بس! هدف مثلا در عملیات چلچراغ، تصرف شهر مهران، بخشی از خاک وطن بوده! که آنهمه جوان ایرانی پرپر شد.

بد نیست قدری هم در مورد نقض حقوق بشر در همان مقر حکمرانی کوچکشان (اشرف) برایمان بنویسید که وقتی آدم به آن فکر میکند هزاربار میگوید خدا را شکر آرزوی حکومت را به گور بردند و خواهند برد. اگر مقر حکمرانی شان به وسعت ایران بود چه میشد؟

ناشناس گرامی

از سکوت مرگبارشان چه بگوییم که حتی نام ننگین این گروه تروریستی هم برچسبی آماده در دستان حکومت است. چرا شفاف سازی نمیکنند؟ چرا نمیگویند فلان فعال حقوق بشر یا فعال سیاسی از ما نیست (وقتی بواقع از آنها نیست)؟

میدانید چرا؟ فقط برای تبلیغ و ژست سیاسی


از گفتن همین چند جمله بوی تعفن گروه تروریستی مورد حمایت شما به مشام میرسد

پاسخ سئوالی هم که پرسیده بودید:

ناشناس گرامی

مثالهای شما مخالفت یک ایده در برابر ایده ای دیگر (در یک جامعه) بود اما با شیوه خشونت بار. ردپایی از دشمن یک ملت و بیگانه نبود... با چه منطقی تقلا میکنید اینها را در یک چارچوب بگنجانید وقتی منافقین در شرایط جنگ علیه مهین با دشمن هم کاسه شدند!در مملکت و میان مردم ناامنی و بمبگذاری میکردند!!! هرچه فکر میکنم نمی فهمم امثال شما( اگر حتی تنها هوادار فرضتان کنم) چه در مغز و درک و شعورتان میگذرد ...


اگر بازهم مایل بودید همینجا ادامه میدهیم ...

Mostafa گفت...

شما که کشتیش؟!!!!

ناشناس گفت...

ما میهن پرستان ایرانی تا ابداز منافقین خلق بیزاریم هر که باشد با هر عنوانی